... / !

Mår skit idag igen :/


...

Tänkte mest bara säga godnatt (: <3

you, me and Dupree

.

Någon mer än jag som sitter och kollar på den filmen just nu på kanal 6? Den är sjukt bra, älskar den rent ut sakt. Haha, så typiskt mig att älska en sån "barnslig" film som min mamma sa när jag satte på den. Hon ville ändra kanal but no no and no! Jag beslagtog rent ut sakt fjärrkontrollen.


Mama loves her cutiepies! ;*

.

Thihi, mina små älsklingar ligger och håller mig sällskap ikväll. Är dem bara inte för söta? (:


tanke ställare?

Alla ni som kommenterar till "kissie" att det är mycket finare med en narturlig look på kroppen. Många av er gör detta pga att hon ska opperera sig osv. Men om ni nu tycker att det är mycket finare med narturligt varför använder då 99 % av er som kommenterat detta bland annat smink? Varför tränar och bryter ner era kroppar för att se smalare ut? Det är inte direkt narturligt? Så liksom sluta klaga på henne för då kan ni lika gärna klaga på er själva! ;s

.
natrual is real fashion ;*


sick of it.

sjukling idag, orkar verkligen inte blogga just nu...

vafan!

Det blir ingen skola för mig imorgon. Känner mig hel kass. Hostan gör så jag nästan spyr, min hals är svullen och gör ont, har feber och är jävligt trött men har sömn problem så kan inte somna? Hel sjukt asså. Sjukt drygt, ville jävligt gärna åka skridskor imorgon men nu går det inte ju. Fan också ! Får sitta hemma istället och inte göra ett skit! -.-'


buhu..

Va ju som sagt hemma hos syster. Va där ett tag, lånade lite kläder osv. Sen fick man en mobil av henne & Dennis (a) Sen åkte jag, Nathalie, Dennis och Emilia till center syd. Skulle köpa ett spets linne i svart, dock var alla slut ? Så sur jag blev haha. Handlade ingenting faktiskt. Tror det är förstagången. Nu ska jag och mamma sätta oss framför tv:n och kolla lite filmer (:

Vet inte riktigt om det blir någon skola för mig imorgon, jag vill för vi ska åka skridskor och sånt. Men jag borde egentligen inte för är jätte sjuk. Så hmm.. Ja jag får se hur det blir. Jag tror att jag åker dit och sen hem efteråt och så får jag vara hemma hela helgen. Får jag nog vilket fall som helst :(


GRATZ SIS!;*

.
Haha, visst var vi söta? Nathalie, syster till vänster och jag till höger haha !! Grattis syster på 20 års dagen. Hoppas du får en jävligt underbar  födelsedag;*


fyfan...

Godmorgon bloggen.
Känner mig inte riktigt frisk idag, så stannade hemma från skolan. Vaknade vid halv sju och kände hur ont halsen gjorde. Nejtack, liksom. Så sov vidare, mamma väckte mig för en timme sen och då åt vi frukost. Sen har det inte hänt så mycket, har tagit på mig andra kläder än mjukisarna. Ska till min syster om en liten stund då hon fyller år idag. Och så ska jag hjälpa henne rensa sin garderob och lite sådant (: <3


godnatt bitches!

Tänkte bara logga in och säga godnatt innan jag somnar. Ska visserligen sitta uppe en stund till och snacka med kompisar osv. på msn. Men jag tror inte att jag kommer blogga mycket mer liksom. Därför gör jag det nu. HAHA! Men det märkte ni kanske ? (a) Så från mig till er alla, godnatt ! <3

.


12 Januari

Hey !
Idag har det inte hänt så mycket. Gick till skolan, märkte på vägen att mina nycklar var borta så smsade frida och frågade om hon hade dem. Det hade hon inte.. Hmm.. Gick på lektioner och sådant. Sen hem och då hittade jag nycklarna inne i fodret i min jacka. Då jag har ett hål i min ficka så hade dem trillat ner där. HAHA! Ska laga det hålet idag, Sen har jag tagit hand om älskade Emilia och lite sådant. Därför har jag inte bloggat förens nu. Men jaja, bättre sent än aldrig antar jag?


Midjehög kjol.

.
Mamma var inne och shoppade idag. Och då köpte hon denna fina kjolen till mig från Gina tricot. Gina tricot har ju som säkert många av er vet rea. Och denna kjolen köpte hon då för 49:- som jag själv ska betala nu så tekniskt sett köpte jag den, haha (: <3


Gårdagens outfit.

..

Jag sa ju att jag skulle fota dagens outfit. Men dock glömde jag lägga in den. Haha! Så typsiskt mig asså! Jaja, Jeansen är från BikBok, Linnet från H&M och den fina cardiganen eller vad man kan kalla det är från Gina Tricot.


a little bit of today

Däckade vid sju tiden i morse. Vaknade upp av att mamma väckte mig och sa att vi skulle vara på sjukhuset om en halv timme. Skyndade mig att sätta upp håret och sådant och sen åkte vi in då. Doktorn kollade min hals, dock kände han bara på den. Han sa att dem var svullna men att han inte trodde det var något. Han tog inte ens blodprov eller något annat. Väldigt oproffersionelt! Jaja, åkte hem igen och gjorde vid mig och tog bussen till skolan. Missade tre lektioner men hann med musik och NO. Vi gick igenom lite med betygen och lite annat viktigt. Så det var tur att jag gick det ändå. Behövde ju inte det egentligen, mamma hade sjuk anmält mig. Det var skönt att träffa alla vännerna igen. Många av dem när dem såg mig bakifrån blandade ihop mig och Lina. En annan blond tjej i min klass. Lite roligt faktiskt. Hamnade i bråk med mat tanten också, herregud vilken sur käring asså!

Nu ska jag dricka lite mer coca och sedan fotografera dagens outfit och lite sådant (: <3


Fundering?

Ja, jag tror jag ska börja med Dagens Puff? Där jag tycker till osv. Ja det blir bra tkr jag haha !

10 Februari

Hello.
Sitter här och tråkar. Jag kan inte sova, jag vet inte riktigt varför men det går helt enkelt inte. Sitter och tittar på Mamma mia. Har sett den flera gånger förut, och det är riktigt bra! Tröttnar liksom aldrig på den. Jaja, egentligen börjar ju skolan imorgon. Så jag letade reda på mina shorts osv. För jag har idrott imorgon. Men såklart kommer mamma precis när jag letat i 2 timmar och hittar dem. Och säger att min hals ser jätte svullen ut och hon har hört att den är svullen i flera veckor nu. Och så säger hon att vi måste in och kolla den. Givetvis tar hon imorgon och då missar jag skolan. Konstigt nog hade jag sett fram emot skolan. Inte utbildningen utan mer att träffa alla vännerna. Det har ändå gått typ tre veckor sedan sist. Ja, förhoppningsvis kan jag åka till skolan direkt efter jag varit hos doktorn. Beror ju lite på vilken tid jag får också. Förhoppningsvis får jag den direkt på morgonen.


Back to school!

Hey !
Som vanligt har jag inte bloggat Åkte ju till Frida för två dagar sen. Och direkt när vi kom dit däckade vi. Thihi! Sen sov vi hela dagen och spelade WII hela natten. Sen sov vi hela dagen och sen åkte jag, Frida, Pontus och Stefan hem till mig. Kollade film typ till klockan tre på natten. Sen blev det mys ;*

Vaknade vid tre nu och åt frukost. Sen stack Frida, Pontus och Stefan hem eftersom att det är skola imorgon. USCH! Ska bli kul att träffa alla kompisarna igen men annars kommer det inte bli så roligt direkt. Jaja, får träffa älsklingen varje dag ;*


härligt

Har precis kommit ut ur duschen. Känner mig fräsch igen. Rakat benen, hårinpackning och ja. Det var jävligt härligt! Ska gå och hitta lite kläder att ha på mig och sen ska jag göra vid mig. Ska väcka Frida klockan 8 som sakt.

Vi hörs senare! <3


A new day is on the way

Ja, jag är vaken! Det trodde ni inte va? ;) Haha, sitter och kollar twilight just nu. Och chattar med vännerna på MSN då ofc. Har inte mycket annat att göra. Tänker inte gå och lägga mig idag, utan ska ändå upp klockan 6 så det känns ju verkligen inet lönt? Om 2 ½ timme lix. Njae, tänker va uppe och kolla film. Sen klockan 6 ska jag börja göra vid mig, sen vid typ 8 eller något ska jag ringa Frida och väcka henne bara för att jävlas haha (a) Ska nämligen träffa henne imorgon. Hmm.. undrar vad vi ska hitta på? Thihi, (a)

Asså jag tror verkligen att jag börjar bli riktigt sjuk. Är helt blek, har en sån jävla hosta hela tiden och mår verkligen inte bra. Men ska ändå vara med Frida. Hon är också sjuk så ja, det är shit the same lix. Vill inte vara sjuk första dagen i skolan men vi får väl se hur det blir? (:


Djup kärlek

Jag har ont i mitt bröst. Känns som all sorg har lakt sig som en stor sten långt innut i mig. Men konstigt nog känner jag ingen sorg. Jag känner saknad. Jag saknar min systerdotter. Hon betyder mer än något annat för mig. Om det någon gång skulle hända Emilia någonting, skulle jag ge mitt liv för att rädda hennes. Hon är visserligen inte ens en månad gammal. Men jag skulle offra mitt liv för henne när som helst. Jag antar att jag älskar henne väldigt djupt redan. Jag ska alltid stå med en öppen famn mot henne. Alltid ställa upp och bli den hon alltid kan lita på när allt annat känns fel. När hon inte vill gå till sin mamma eller pappa. Då ska jag alltid finnas där. Jag kommer inte att bli hennes gudmor. Det kommer Dennis (hennes far) syster bli. Och Kim, (min bror) kommer att bli hennes gudfar. Men dock ändå, hon betyder mest för mig.

.
Världens vackraste varelse ;*


Ännu blondare.

Har precis färgat håret igen. Nu är det ännu blondare :) Lite gula nyanser men jag ska duscha med silver schampo så att det går bort. Det blir säkert jätte bra.

Sitter i soffan med Frida, mamma och pappa. Vi tittar på Harry Potter och phenix ordern. Har sett alla Harry Potter filmerna flera gånger men vi joinar dem ändå. Har ändå inget annat att göra här i "Mariehåla".


En helt underbar känsla

Godmorgon, eller något?
Det är ju trots allt en ny dag nu. Så tänkte lika bra att säga godmorgon nu, thihi. Frida har däckat på soffan och jag sitter och tittar på Harry Potter igen och klunkar coca för att inte somna. Vill inte drömma mardrömmar (a) Jag saknar min älskling grymt mycket, visst jag träffade honom i morse men jag saknar honom så fort han gått igen. Varje liten sekund jag är ifrån honom saknar jag honom. Det är sjukt! Och svär jag över driver inte som många kan tro. Utan jag saknar honom helt seriöst direkt när vi är ifrån varandra. Ni vet att man är nykär i kanske en månad? Sen blir det förälskelse eller något. Men det där pirret är fortfarande kvar. Så fort jag ser honom pirrar det i magen på mig. Och när vi kysser varandra slår det liksom fyrverkerier i magen på mig. Det är hel sjukt! Har aldrig känt så här förut. Jag är helt och hållet in love i honom. Men det är väl så det ska vara? Kärlek? Antar det , det är en helt underbar känsla. Och alla borde få chansen att uppleva den ;*

.


I'm so sorry?

Jag vet att jag inte har bloggat på typ sjukt länge. Men jag har faktiskt en bra ursäkt till det! Jag har inte kunnat komma in på blogg.se eller rättare sakt loggat in. Kommer inte längre än till "HEM". Jag vet inte vad som var felet men nu funkar det igen iallafall. Under denna tiden som varit har jag faktiskt åkt skridskor för första gången i mitt liv, det gick jävligt bra! Kunde t.o.m. göra piruetter. Sen ahr jag varit servitris med Frida hemma hos Åsa när hon hade öppet hus. Och ja, varit med Frida, Stefan, Pontus och lite Ted och Euron. Jag och Frida hade jävligt kul när Pontus sov tillsammans med Ted. Vi gömde oss under Pontus säng när han sov och kittlade honom, kliade han på ryggen och drog av hans täcke. Thihi, han bah; VAFAN VA DET? Haha, det var jävligt kul! Jag slog i mitt huvud och min hand flera gånger, som Frida garvade. Jaja, vi har haft jävligt kul iallafall (:

Frida sover här idag ofc. Och imorgon ska hon hjälpa mig att färga mitt hår så det är gjort innan skolan börjar igen. Skönt, vill ha riktigt platina blondt och inte gult/blondt aktigt. Så kommer förmodligen blogga mer ikväll men det är inte säkert. Vi ska nämligen kolla på Harry Potter och den flammande bägaren. Den är sjukt bra, alla Harry Potter filmer är sjukt bra. Har alltid tyckt om fantasy filmer, man vill liksom leva sig in i dem och ha en sån värld själv, eller hur? Äsch, det kanske bara är jag haha !


RSS 2.0