Still here...

Sitter fortfarande på kalaset. Ska sova hemma hos frida istället. Så när vi kommer hem till henne ska vi duscha mitt hår för det kan man fan dra ut så mkt fett att man kan steka med det. Inte nice! Men pontus sa att han tyckte det var fint iallafall, han är så söt !<3  Sen efter det så ska jag och frida okupera pontus säng eftersom annars får vi sova på golvet. Vilket vi gjorde idag imorse så liksom. Ja, pontus får gärna sova i sängen också. Bah jag slipper sova på golvet haha !

För er som undrar så är pontus fridas tvillingbror.


about today

Hej babes ! (:
Sitter hemma hos Therese på kalas. Kom hit med Frida älskling och vi ska va här resten av kvällen. Snart ska vi äta efterrätt, mums kladdkaka! Jaja, tänkte berätta lite om vad som hänt sen sist.

Som sagt åkte jag ut till frida och träffade sefan och sandra. Frida stod dock i handduk när vi kommer så vi fick vänta jävligt länge på att hon skulle bli färdig. EFter det började vi då gå, sneddade över lite åkrar och sånt. Asa kallt och helt mörkt inte ett jävla ljus alltså! Mm, så kommer vi fram. Träffar många vänner och har mkt trevligt. Vi snor såna nycklar från en städ maskin så vi ska köra den ngn gång snart, haha ! Sen var allt slut vid klockan 7 på morgonen och vi är sist ut av alla. Jag och frida går hela vägen hem till henne och det är as kallt ute. Kommer hem och retas med pontus hehe! Vilket vi ska göra som fan ikväll! Längtar haha! ;)

Dock fick vi höra för ngr timmar sen att i snärjet, en skog i eslöv hittades en död kille som var upphängd i ett träd. Fridas mammas kompis hade hittat honom. Han hade blivit mördad och sedan upphängd i trädet. Så därför vill jag inte ta bussen helt själv. Och dessutom är det i snärjet som norrevång har sin årliga orienterings tävling varje år. Nästa år, forget it att jag ska va där!


my favorites

Här kommer mina favorit bilder från plåtningen igår med Sara. Vi hade som sagt grymt kul. Ska nog även lägga upp Saras favoriter från plåtningen idag om jag hinner. Säg gärna vad ni tycker om bilderna (:

bild

.

.

.

.

.

.

.


godmorning sunshines

Godmorgon.
Vaknade för en timme sen, riktigt skönt med sovmorgon! Har duschat och sånt så ska göra vid mig för om en timme kommer frida och sandra hit. Vi ska gå bus eller godis och sen åker vi in till eslöv för att va med på night cup. Ska va i norrevångs hallen hela natten då våra vänner har gjort egna fotbolls lag och spelar hela natten. Kommer bli riktigt mysigt. Många av mina vänner kommer vara där. LÄNGTAR! Men jag kommer säkert blogga innan jag åker.

bild
Denna bilden togs igår.


Min & saras vardag tsm


FAIL !


outfit för idag

h
Idag har jag på mig detta :)
Jeans - Bikbok
Linne - H&M
T-shirt - H&M
Skor - Skopunkten
Klocka - Spanien


ready, set , go !

Nu är jag färdig, har plockat fram lite outfits och sånt. Så nu ska jag hem till sara, ska cykla dit och då får jag ju lite mottion också. Kan behövas, orkar knappt göra någonting nu mera, haha! Jaja, jag bloggar när jag är hemma igen (: Då kommer också dagens outfit in och funderar på att göra ett video inlägg också, vad tycker ni ? :)


091029

Godmorgon (:
Vaknade vid tio tiden och nu sitter jag och kollar på tv. Väntar på att mascaran ska torka så att jag kan ta bort det som kommit utanför. Sen ska jag fixa mitt hår och packa ner lite outfits. Sara och jag ska ju som sagt ut och fota lite idag. Kommer bli grymt kul! Bloggar nog innan jag åker.


godnatt

Nu ska jag faktiskt säga godnatt och krypa ner i min varma sköna gosiga säng. Låter frestende, ellerhur? (: Jag snackade iallafall med Sara på msn och imorgon ska vi ta med oss kameran (min Nikon D40) ut i skogen och fotografera en massa höstbilder. Då ska jag även ha med mig en massa outfits som jag ska variera imellan. Så det kommer bli en massa sköna bilder till headern och till ett höst kollage som jag håller på med för skojjs skull. Ohh, längtar redan (: Så imorgon ska jag vakna, göra vid mig och packa ner en massa outfits och cykla hem till Sara. Oj, nu babblar jag en jävla massa istället. Kyss på rumpäähn! ♥


börjat fixa lite smått

h
Ja, som ni ser här ovan så har jag börjat ändra lite smått i designen. Så förhoppningsvis ska snart allt vara färdigt. Men ja, tar lite i taget för mer än så orkar jag inte. Tänkte skaffa lite inspiration och idéer och sånt först. Asså shiit, klockan är halv två på natten och jag sitter och fixar med min blogg design? Hmm... haha!


Chillar lite

g
Ligger i soffan, kollar runt bland olika bloggar och tv är på. Älskar serien som är på då rå, 2 and a ½ men. Min favorit serie typ, den är så fett bra! Funderar även på hur blogg designen ska se ut. Har några idéer men måste först skaffa lite bilder. Tänkte be Sara hjälpa mig med det imorgon eftersom vi ändå ska va så kan hon lika bra plåta mig samtidigt. Men först ska vi va hos henne, hoppa upp och ner av glädje och så kan man inte låta bli att kolla in hennes storebror, han är bah sååå söt! Haha, hon måste tycka att det känns konstigt när ens bästa vän gillar ens store bror. Hade jag tyckt iallafall x)


i love it !

Sitter här vid min lilla dator, jag bah älskar den ! Börjar vänja mig vid det lilla tangentbordet nu, thihi (: Förutom det kollar jag runt lite grann på mode sidor, är så otroligt shopping sugen. Det suger att vara under 16 år alltså! Då måste jag ju beställa via mammas kriditkort och måste vänta tills hon går upp. Så sjukt drygt! Den dagen jag fyller 16 , då jävlar ;)

Funderar på vilken jacka jag ska be mamma köpa till mig. Blir nog denna från Peak för 3799:-
Bah mamma nt får en hjärt attack nu när hon ser priset x)
.


ME LIKES !

Är det något som jag älskar så är det detaljer. Spets och nitar är så jäkla snyggt! Hittade tre stycken snygga toppar på halens som jag funderar på att beställa. Men är dock inte helt hundra på det ännu. Vi får se, om jag bah tar en eller hur jag gör. Ettan är iallafall min favorit (:

me likes


dagen i bilder & text

Hallåj!
Vaknade upp vid typ ett tiden, började göra vid mig. Sara åkte också hem ungefär då. Jag, mamma och Nathalie skulle in och hämta Kim efter att han opperat sin näsa. Så vi hämtade mina tokio hotel biljetter och sen åkte vi och hämtade honom. Sen bar det av mot Nova Lund. Där letade jag efter lite byxor eftersom jag har gått ner i vikt jätte mycket. Jag hittade ett par inne på bikbok. Väldigt fina faktiskt :) Hittade ett par till fast dem fanns inte i min storlek, så drygt? Jaja, det blev iallafall ett par. Vi snackade även om att köpa en ny vinter jacka till mig. En sån där jag längtat efter, vi ska iväg och köpa en nästa vecka ;)

,
,
399;- på bikbok
.
3 st biljetter till tokio hotel i göteborg 400 kr / st

d
s
En gåva från min bror, tack <3


segaste

Jag svär, jag har det segaste internetet ever! Försökte att logga in på bloggen flera gånger igår men det gick inte. Sjukt, jaja det är iallafall därför jag inte har kunnat blogga igår. Men igår var jag iallafall med Sara. Vi åkte in till eslöv och kollade på bröllops fotografen på bio. Vi träffade en jävla massa folk som jag känner. Dock inte som sara kände. Vi hann dock aldrig se slutet för vi var tvugna att springa till bussen. Snäll som chaffören var så stannade han :)


HAPPINES !

Hallå ja, så här på kvällskvisten (:
Överlycklig? svar; daaah! Precis fått biljetter till tokio hotels konsert den 5:de mars 2010. Blir att jag och Sara åker upp till Göteborg och antaglien sover över på hotel och sen ska vi se och höra vårt favorit band LIVE! Ohh, längtar som fan redan ;) Jag och Sara hoppade upp och ner innan av lycka och visste inte vart vi skulle ta vägen, haha!

:D


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0