091202

Shit vad dagen har gått snabbt! Har bland annat varit hemma och hälsat på min syster, saknar henne och min bror. Sen har jag och Frida pluggat en del nu här hemma också. Dock inte så mycket som vi tänkte oss men vi är trötta nu efter skolan och så. Frida ska ta bussen om en timme och efter det ska jag plugga lite till själv. Måste börja ta tag i min skolgång för min mentor ringde nyss hem till mig men hon ville dock bara prata med mig och inte mina föräldrar. Och ja, hon förklarade lite och undrade om hon kunde hjälpa på något sätt men hon skulle inte ta upp det med mina föräldrar för det tyckte hon bara var onödigt för det var ju ändå inte dem det handlade om. Glad är jag för det faktiskt! (:

Alltså ni måste ju tråka ut er på min blogg. Jag skriver mest om min skola och sådant tråkigt strunt. Hehe, men det är sånt ni får stå ut med. Det handlar ju inte bara om det utan också om shopping och sådant. Så jag tror nog ni klarar er, eller?

Jag bloggar nog inte mer ikväll, ska sova om någon timme. Är jätte trött! Så vi hörs, puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0