28 December

Hejsan.
Kom hem från Frida och Älsklingen för någon timme sedan. Jag vaknade upp bredvid älsklingen med allt täcke på mig för tydligen hade han varit varm och slängt över allt på mig. Och så höll han om mig. Vilket resulterade i att jag var jävligt varm hela natten. Och jag fick vätske brist så när vi gick upp och skulle gå ner vinglade jag och allting snurrade. Kändes som om att jag skulle spy när som helst. Fy fan vad hemskt det var! Drack jävligt mycket vatten och sen kändes det lite bättre. Men kunde fortfarande inte äta för då kändes det som om att jag skulle spy också. Älsklingen stöttade mig och hjälpte mig med allt, söte! Samma med Frida baby. Skönt att veta att dem finns där för en när man behöver dem! Efter någon timme ringde jag mamma så kom hon och hämtade mig. Dock när mamma kom märkte jag och frida att jag hade fått en av mina skor och en av hennes, vi har lix lika dana uggs. Men hon har lite större. HAHA ! Så nu har jag en av hennes och en av mina (a) Fint!  (y)

Under tiden när jag har varit hemma har jag tryckt i mig en macka och druckit te. Har även städat mitt badrum, det behövdes! Fyfan vad dammigt och äckligt det var! Men nu ska jag väcka mamma och sen ska vi åka och handla lite grejjor (: CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0