Hejdå 2009, Hello 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, en massa saker.
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gjorde inga nyårs löften förra året.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte mina vänner men min syster (:
Dog någon som stod dig nära? Nej och tur är det !
Vilka länder besökte du? Danmark, tyskland, Frankrike, Spanien och lite annat ;*
Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag vill resa mycket mer!
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 4 November & 12/13 December
Vad var din största framgång 2009? Jag har blivit mycket seriösare med förhållanden.
Största misstaget? Att jag sket i skolan och där av mina betyg...
Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har haft svininfluensan & blivit påkörd !
Bästa köpet? Tokio Hotels konsert biljett som är till 5 MARS!
Vad spenderade du mest pengar på? Shopping & buss
Gjorde någonting dig riktigt glad? När lilla Emilia kom till världen ;*
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Tokio Hotels nya album
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, helt klart! (:
Vad önskar du att du gjort mer? Rest & upplevelser med mina vänner.
Vad önskar du att du gjort mindre? druckit coca XD
Hur tillbringade du julen? Med min familj hemma hos mormor.
Blev du kär i år? Ja, det blev jag ! (a)
Favoritprogram på TV? 2 and ½ men
Bästa boken du läste i år? alla twilight böckerna
Största musikaliska upptäckten? ingen upplevelse för detta året :(
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar och sådant stuff
Något du önskade dig men inte fick? nejdå (:
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var med mina vänner nere på badet.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, träna !
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Avslappnad & kaxig.
Vad fick dig att må bra? När jag insåg vilka som faktiskt alltid kommer finnas vid min sida.
Vilken kändis var du mest sugen på? Jacob, i twilight och Tom Kaulitz
Vem saknade du? Många...
De bästa nya människorna du träffade? Marko världens underbaraste kille & Iman hälig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0