I'm sorry .

Hello, sorry att jag inte bloggat på typ hur länge som helst. Men jag har faktiskt inte varit hemma och då inte heller varit vid datorn. Ja, ibland kan det bli så. Men idag är jag hemma och baby ska sova här idag för vi ska överraska Kiskii imorgon. Kommer bli fett nice asså. Och sen efter det är det skolavslutning sen hem, duscha och sedan hem till frida baby med fix och förfest med hon, pontusälskling och robin. Efter det är det jägors babes! Riktigt nice dag, grymt chill (: <3 Men jag ska försöka hinna med att blogga imorgon hihi.

Igår var jag och shoppade med baby och då köpte jag ett par uggs, ett par högklackade pumps och lite presenter till Kiskii. Jag och baby hade grymt kul och sånt iallafall (: Men kan inte fotografera sakerna jag köpt, grymt störigt. DEtta är för att min syster snart ska föda och då vill hon kunna fota en massa bilder och jag har varit så snäll att låna ut kameran till henne. Så snäll jag kan va då (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0