only 4 days left.

Sorry guys! Har inte haft tid att blogga. Har varit med älsklingen hela helgen och sen i morse kom lilla Emilia till världen. Äntligen är man moster, jao ! (: Känns helt underbart, och skönt att hon inte kom på julafton, då hade jag tyckt synd om henne. Vem vill fylla år på julafton lix?

Jaja, älskling och baby har precis åkt hem. Dem skulle julpynta och baka med sin mamma? Haha, men baby kommer iallafall sen igen men älsklingen kunde inte idag. Det är egentligen bara bra för baby ska hjälpa mig att hitta en julklapp till älsklingen.

Att köpa julklappar till;
Fridababy
Pontusälskling
Pappa
Fanniebabe

Jag har nog en aning om vad jag ska köpa till älsklingen men ja, svårt ! -.-' Bara fyra dagar kvar nu ju !! Hatar att vara ute i sista sekund, men vad gör man ? Nu ska jag duuuuscha :D puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0