(y)

Har precis kommit hem nu. Shoppingen gick ju bra. Träffade några vänner där inne och sådant. Fannie skulle givetvis tränga sig förbi alla kärringar osv. som stod och kollade på det hon ville ha och riktigt roffade åt sig allt haha! Hon köpte med sig halva Gina Tricot hem alltså. Själv köpte jag bara ett linne från New Yorker och en topp från JC. Hade bara med mig 200 kronor så jag är njöd faktiskt (: Ska ut med mamma om ett par dagar också och då är det nog fortfarande rea. Men då blir det mest köpa jeans, leggings och sådant. Visar bilder på det jag köpte senare ikväll sen när jag kommit hem igen, ska snart till LUND och ha julklapps spel med mina släktingar, thihi (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0