min helg.

ShaSha!
Har inte bloggat på hela helgen, sorry! Hade inte tillgång till dator alls. Varit hos älskling & baby hela helgen jue (: Och det är sånt man inte vill missa. Vi hade grymt kul som vanligt.

Fredagen;
Började med skolan som vanligt, tråkig och så. Sen buss hem till frida baby och då träffade man pontus älskling. Dock skulle han ut med sina kompisar så jag och frida kollade tv, film och så somnade vi ;o typiskt oss! Vaknade där vid nio, tio tiden igen. Gick ner och kollade film med Åsa, fridas mamma (: Sen kom pontus hem. Dock va han full! Vilket man märkte dirr. Han svammlade en massa ; Emma, jag saknade dig! Emma, jag älskar dig! Ja, och en massa annat. Det är väl helt otroligt va mycket sanning som kommer ur en när man är full. Så ville han att jag skulle sova med honom på hans rum, men nej, jag leftar inte bah frida sådär. Så han sov med mig på madrassen istället inne på fridas rum, söte! (: <3

Lördagen;
Vaknade bredvid älsklingen och baby. Typ där vid två tiden. Sjukt ! Iallafall så åkte älsklingen på cup och jag och baby hade FF hela eftermiddagen och kvällen. Sjöng singstar och hade jätte kul! (: Tog lite bilder utomhus i klänningar och sånt, haha ! Sen kom fridas älskling dit och då kollade vi mest bah tv. Ingen av dem va sociala så då fick jag stå för underhållningen. Tog en mick från singstar och började kommentera allt!
- Jag tror inte att jordens mittpunkt är gjort av lava. Det är nog mer pudding. Vad tror du stefan?
- ingen kommentar...
- tror du att det är gjort av choklad pudding?
- ingen kommentar..
- Eller du kanske tror mer åt vanilj hållet?
- (frida skrattar ihjäl sig)

Haha! Sen kom älsklingen hem och då åt vi pizza. Sen upp och kolla film på fridas rum. Ritade på älsklings rygg när han somnat. Han sover tuuungt! Sen somnade jag också.

Söndagen;
Vaknade upp bredvid älsklingen. Dem skulle på konfa träff och då ringde jag min mamma och bad hon hämta mig. Dem ville att jag skulle hänka till kyrkan men det orkade jag verkligen inte. Sa hejdå till älskling och baby och åkte hem. Och har precis ätit frukost och haft hårinpackning. Så underbart skönt! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0