shoppa med pappi?

Thihi, jag och pappa ska iväg och shoppa i helgen. Ska tvinga med honom för då kan han köpa en massa saker till mig. Ska bland annat ha; En ny vinter jacka (everest), Uggs, mössa osv. , jeans / leggings och lite toppar och sådant (: Hihi, blir inte billigt för pappsen dårå. Men jaja, nu mera är det han som sköter om min ekonomi och inte mamma och pappa går med på att köpa mycket mer saker än vad mamma gör. Vilket jag tycker är grymt bra. Han får också hänka när vi ska handla smink och eftersom han inte förstår sig på sånt så köper han det jag vill ha utan att säga emot. SKÖNT! Ska passa på att köpa allt jag behöver dårå. Haha, stackars pappsen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0